środa


Rozdział drugi. 
Włosy stanęły mi dęba ! Nie byłam pewna tego co widzę. Czyżby mi się to przywidziało ? Może .. Jakie może ! To jest prawda ! Jestem pewna, że Emilia zna One Direction !
Na pierwszej stronie widniało zdjęcie Emilii i Louisa. Pod nim można było zobaczyć napis : Louis ma nową dziewczynę ! (zdjęcia). Teraz  byłam pewna że to moja najlepsza przyjaciółka z dzieciństwa.
- Klaudia spokój ! – mówiłam sama do siebie – spokojnie powiedziałam.! Za 10 minut Emilia powinna być na facebook’u. Wtedy sobie wszystko wytłumaczymy.
Serce waliło mi tak jakby zaraz miało ze mnie wyskoczyć. Nigdy nie byłam jeszcze tak podekscytowana przed rozmową z przyjaciółką ! Nie umiałam tego zrozumieć.  Przez te 10 minut szukałam po Internecie co mówili o Emilii. Polki ją kochają ! Mają nadzieję że dzięki niej chłopacy przylecą do Polski. Cieszyłam się. Bardzo się cieszyłam. Miałam ochotę krzyczeć ale powstrzymałam się.
Emilia nie pojawiła się na fb, ale za to rozmowa odbyła się na gg.
E. : Hej ! :*
K.: Hej :D
K.: Emilio najdroższa ! Nie rozmawiałyśmy przez około 2 tygodnie, a tu dzisiaj prawie zawału dostaje !!
E.: Haha. Spokojnie :D
K.: Jak mam być spokojna ?! :O DOBRA.! Nieważne. Opowiadaj wszystko ze szczegółami ! :D
E.: Jeju… Ale to trochę za dużo… opowiem ogólnie :) 
K.: Okej, okej.  No mów ^^
E.: Pojechałam z przyjaciółmi na imprezę. No i była kuuupa ludzi. Przepychanka itd. Ktoś mnie popchnął i Louis mnie złapał, postawił mi drinkaa.. Poznałam chłopaków .. I mnie i Louisa coś połączyło i od około 10 dni jesteśmy  razem.  :D jezuu.. Nie wiesz jak się cieszę !! Aaaaaaaaaaaa..!!!!!!!!!!! ;D
K.: Jeju. ! Jakie to romantyczne !! :D hahah.
E.: Ej nie śmiej się !! 
K.: Dobrze, dobrze :D  Naprawdę cieszę się waszym szczęściem .! :D
E.: Co tam u cb i Dawida ?? ^^
K.: Eee tam. Po staremu ^^
E.: Jestem z cb dumna !! Chodzisz z najlepszym ciachem ze szkoły .! ;D 
K.: Ta kurde. A ty z Wielkiej Brytanii !! Jest różnica. Co nie ? :P
E.: Hahah :D Mała. ^^ Mam do cb pytanko :D
K.: No jakie ?? ;>
E.: Zbliżają się wakacje. To może przyjedziesz do mnie do Londynu ? A dokładnie do mnie i 1D, bo od jakiegoś czasu mieszkam z nimi :D Jest łatwiej się spotykać itd. :D hehee. :P 
E.: no i ostatni raz widziałyśmy się 2 lata temu !!
K.: Tak wiem :/
K.: Dobra :D Przyjadę tylko ..
E.: Ej . ! Bez żadnego ale !!
K.: Przyjadę tylko co z Dawidem ??
Dziewczyny rozmawiały jeszcze bardzo długo. Uzgodniły, że Klaudia przyjedzie do Londynu w pierwszym tygodniu wakacji z Dawidem. On chciał zwiedzić Londyn więc dobrze się złożyło. Zamieszkają u jego cioci.
Około 1:00 w nocy poszłam spać. Wiedziałam że się nie wyśpię do szkoły, ale było warto.